Ryttargalan ikväll!

Ikväll är det ryttargalan som gäller och jag tillbringar min sovmorgon i mjukisbyxor.. och mina skor som gör mig 10cm längre.. haha snyggt. Jag har aldrig varit på ryttargalan tidigare men det ska verkligen bli jätte roligt! Det är genomtänkt att den är placerad samma vecka som Globen eftersom alla stora ryttare kan delta vilket gör det hela lite roligare. I år firar förbundet 100 år så galan är placerad i Stadshuset med besök från bland annat drottning Silvia. För övrigt ska det bli kul att se alla vanligtvis skitiga hästmänniskor lite uppklädda och fina :) Bara att hålla tummarna att man inte ramlar eller snubblar in på röda mattan.. Skulle dock inte förvånas om så var fallet (höhö)..


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag vill se klänningen!!!!!!!! :D :D :D
Kramiiss! :) <3

2012-11-28 @ 11:35:18
URL: http://sarahfolkesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0