Nyklippt vilande häst i snö

Båda hästarna är nyklippta, det är kallt, snöar och mina hästar har viloperiod.. Finns en hel del energi i kusarna kan jag lova! De har endast promenerats och longerats i tre dagar så idag joggade jag Inova med livlina (graman) och passet gick helt enkelt ut på att bli av med lite energi. Marion fick en promenad i snön då hon inte har några problem med att vila och tar det på ett bra sätt! Imorgon får båda hästarna massage och kommer från och med nästa vecka börja ridas igång lite mer ordentligt.:)

Såg förresten att mitt bildinlägg inte blev så lyckat men jag fixar det imorgon när jag kommer hem igen. :) Hade iallafall en super trevlig kväll med härliga Team Runsten Equestrian! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0