Motivationshöjande

 
Märkte precis att de inlägg jag gör från mobilen inte publicerats.. Lite bittert, menmen. Imorgon åker vi hem och jag längtar verkligen. Antagligen är jag väl lite dum i huvudet, mem jag vill hem och trimma mina fina hästar nu. Det är tävling nästa helg och då ska hästarna vara precis som jag vill ha de, då d ska gå stora klasser.. Det är verkligen bra för motivationen att komma iväg lite ibland, att få längta lite. Jag har ingen problem med motiveringen i vardagen men det blir ju lite så att tävlingarna driver motivationen i vardagen då jag vill arbete hästarna inför något och matcha de inför det. Nu när jag varit borta en vecka har jag hur mycket bra övningar som helst på gång och längtar efter att bara trimma! :) Hästarna jobbar väl på helt okej där hemma och idag kommer min equiterapeut Janne så hästarna får massage :) Han kan mina hästar vid det här laget så känner mig inte alls stressad över att jag inte är på plats. Dessutom är ju Julia såklart där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0