Lever på medeltiden

Jag känner mig totalt handikappad. Jag har ingen fungerande mobil och kan därför inte nås eller nå någon. Samtidigt har hela huset sagt upp sig, har inte haft någon el sedan igår. Så man kan ju säga att det är som att leva på medeltiden. Ingen mobil, inget internet, inget fungerande kök, ingen värme, dåligt med varmvatten och framför allt kolsvart.. Så som ni förstår så drabbas uppdateringen lite nu då min största prio är att försöka överleva framför brasan.. ;)
 
Bortsett från dessa små detaljer (hehe) så rullar det på ganska bra! Hästarna sköter sig fint och har fått kommit ut i skogen en hel del och idag ska hästarna endast promeneras. Har även en hel del grejer som ska säljas som kommer upp här inom kort! :) Sen har jag förhoppningsvis ännu en rolig sak att berätta men det väntar vi lite med tills allt är spikat.. Även fast jag helst av allt hade velat berätta det redan nu, men lugn i stormen! :) 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu är mitt släp helt så funderar på om jag ska komma nästa onsdag med henne till dig?

Svar: Det låter som en bra plan :) Min mobil börjar förhoppningsvis fungera under dagen så då kan vi höras. :)
Alma Ranebo

2012-11-20 @ 08:20:51
URL: http://Teamsommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0