Film 145



Kommentarer
Postat av: Vendela

Hej hej, Marion hoppar ju enormt fint men har du aldrig problem med att hon tar för lång tid på sig i luften alltså får tidsfel och ha svårt att vinna på tid? Kram

2012-11-10 @ 22:45:32
URL: http://vendelawikenholm.blogg.se
Postat av: Melina

Det ser verkligen lekande lätt ut när du rider! Är så imponerad av dig, du rider så bra och snyggt! På båda hästarna :)

2012-11-10 @ 22:46:02
Postat av: Camilla H

Det är verkligen en fröjd att se dig rida dina hästar :-) Så mjukt, harmoniskt och kontrollerat. Det skulle vara jätte roligt om du kunde lägga upp lite fler filmer om det går när du bara trimmar hästarna hemma ;-)

Svar: Tack så mycket! :) Ska absolut försöka fixa det!
Alma Ranebo

2012-11-11 @ 14:18:35
Postat av: Emelie

Jag tycker du är så duktig, och det är verkligen inget jag säger om jag inte menar det! Du rider så himla fint och mjukt, inge slit å släng som många andra. Du har en jättefin sits över hindren, jag ser det som inspiration till att bli en bättre ryttare själv. Du är en förebild! Kram Emelie :)

Svar: Tack så jätte mycket! Dessa ord betyder mycket för mig! :)
Alma Ranebo

2012-11-23 @ 00:10:32
URL: http://emeliehellberg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0