Film 140

Lycka!


Kommentarer
Postat av: Lisus

Så jäkla fin hon har blivit! Jag blir glad av att se hennes inställning nu inne på banan. Detta ser lika lätt ut som hennes tidigare 120 rundor gjorde! Jag tror att Inova lätt är en häst för framtiden, men kanske behöver mer tid än vad tex Marion behöver. Men din matchning och arbete har ju verkligen visat resultat nu!

2012-11-09 @ 22:24:50
Postat av: Camilla H

Håller med föregående skrivare. Så himla fin och det ser bara så lätt och säkert ut för henne. Tycker det är så himla roligt att se er utvecklas hela tiden :-) Någon jag verkligen tror på som ung ryttare är dig, du är verkligen en inspiration för andra.

Svar: Tack så jätte mycket! Dessa ord betyder mycket för mig! :)
Alma Ranebo

2012-11-11 @ 14:13:12
Postat av: Tove Abelson

Ni är verkligen riktigt fina och 140 ser busenkelt ut för er. Med lite mer tid bara så tror jag att ni två kommer bli ett riktigt tufft ekipage!

2012-11-11 @ 18:30:30
URL: http://abelson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0