Veckan

Har ganska mycket både den här och nästa vecka. Veckan innan betygsättning i skolan är alltid lika tuff och dessutom ska jag hinna med 9st studentmottagningar, men det är ju roligt! :) Annars så har det blivit lite ändrade planer tävlingsmässigt. Skulle egentligen till Strömsholms fina tävlingar nästa vecka där det är falsterbokval men vi har ändrat oss och tävlar en helt vanlig kravlös nationelltävling i märsta på söndag istället.

Egentligen lite tråkigt då det inte går att jämföra dessa tävlingar med Elittävlingar, men Inova har gått så mycket stort nu och vi kan behöva åka på en "lite lättare" tävling över dagen istället. Jag tävlar iprincip aldrig mina hästar två helger i rad men nu blir det som sagt bara en endagarstävling på söndag och det ska faktiskt bli lite skönt att tävla utan att tänka på massa olika kval hit och dit, även fast vi missar en viktig tävling helgen därpå.

Vi kollade lite tävlingar igår och jag jobbar på att lägga upp en planering här inom kort! :)


Helt klart en ny favorit bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0