Träning hos Pether

Skriver bara lite kortfattat för jag har precis landat i sängen och ska försöka sova ikapp några timmar som jag missade i natt. Träningen gick iallafall bra och Inova kändes väldigt fin! Vi gjorde en övning som jag aldrig tidigare gjort, den var grymt bra och riktigt rolig, inspirerande! Inova vilade ju igår och hade lite extra energi idag så hon var lite ofokuserad och spänd i början men det släppte ganska fort och övergick till lite extra bjudning. Annars skötte hon sig väldigt fint och jag har minsann upptäckt att det gömmer sig en liten omhoppningshäst i Inova (kanske något hon fick med sig från speedkungen Niklas Arvidsson??), alltid roligt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Berätta gärna mer om övningen sen :) KUl att hon gick bra och att Zeta får följa med snart igen :) :)

2012-05-31 @ 22:35:08
Postat av: Emma

nu ska vi bara hitta omhoppningstrollet i dig också så blire vinst varenda klass sen ;) <3

2012-05-31 @ 22:57:04
URL: http://emmamariathalen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ser att du har Veredus bootsen. Är du nöjd med dem?

Använder du dem ofta? :)

2012-06-01 @ 15:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0