Svar på kommentar

Ska verkligen bli bättre på att svara på era frågor så jag slipper att svara på en hel hög när jag väl svarar. Så nu har jag en liten plan att svara mycket oftare på färre frågor, så jag börjar på en gång! :) 

Mia om Sommarlovet närmar sig:
va skönt för dej :) vilken klass går du i? ska du jobba något i sommar? bra blogg
Svar: Jag går i tvåan i Gymnasiet. Har lite olika planer i sommar så denna fråga svarar jag på lite senare när allt är spikat! :) Tack!

Lovisa om Sommarlovet närmar sig:
Hur stor är Marion? Hon är verkligen grym!! Väldigt tacksam för svar:)
Svar: Kul att du gillar henne! :) Hon är mätt 159cm, men jag tror att hon är ca 160-162.

M om Dagens ridpass:
varför rider du i ridhus i denna värme? :)
Svar:
För att underlaget är väldigt bra där och för att ridhuset oftast är tomt vilket jag älskar. :) Jag rider på utebanan ibland också men endast vid lätta pass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0