Ston...

Inova har startat ett riktigt krig mot mig och är sjukt stoig! Hon betedde sig precis likadant idag som igår, alltså ett stopp på ettan utan anledning och senare en rivning i kombinationen.. Om vi inte precis hade kollat henne hade jag aldrig varit på henne som jag har varit tvungen att vara i både igår och idag, men första hindret sitter verkligen bara i huvudet och imorgon blir det spö och byte av sporrar. Det här är verkligen en helt annan häst (och ridning) än vanligt och jag får vara på henne ordentligt hela tiden och rida på styrka (gillas inte). Det blir ganska orytmiskt men det är bara att kroka i för detta är verkligen bara attitydsproblem och är något som måste lösas innan det blir en vana!

Jag håller planen och rider falsterbokvalet imorgon och då är det bara att kroka i ordentligt och hoppas på att hon börjar jobba med mig istället för mot mig..


Kommentarer
Postat av: Josefina

Håller tummarna att det går bra imorgon !! =)

2012-05-12 @ 19:55:48
URL: http://jnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0