Snabbinlägg

Måndagar blir alltid väldigt sena och jag har precis kommit hem och slänger in ett litet inlägg medan jag äter middag. Red Zeta lite lagom i ridhuset idag, red henne i 45min igår så idag fick hon ett lite kortare pass. Joggade henne i 25-30min och hon var väldigt pigg och glad, det var ju bommar i ridhuset ;) Gjorde första bytet i galoppen idag så det tar sig, inte långt kvar till att hoppa mini-hinder nu! :)

Inova och jag tog en riktig powerwalk i över en timme så det var bra för oss båda att komma ut och rensa skallen efter helgen. Hon skrittade på i högt tempo så jag fick jobba lite för att inte hamna efter! :)

Bara 12 skoldagar kvar till ett efterlängtat sommarlov, ser verkligen fram emot det då jag har roliga planer på gång! :)

image description
såhär trött är jag nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0