På väg hem nu

På väg hem nu efter en otroligt nyttig träning hos Pether, har fortfarande inte tagit in allt.. Träningen gick lite blandat. Började fantastiskt fint för att sedan övergå till "för bra" ridning, alltså inte så bra. Avslutade iallafall lite bättre men efter typ en timmesprat kan jag ändå åka hem nöjd.

Det är helt otroligt hur mina tränare kan mig utan och innan och vilken trygghet det är för mig. Dock måste jag lägga av med att vara den perfektionist jag är, visst är det bra till en viss gräns men det har verkligen gått över styr. Ibland glömmer jag nästan bort att glädjas åt mina framgångar just för att jag aldrig blir riktigt nöjd och alltid strävar vidare. Jag sätter upp högre mål och mer press på mig själv desto bättre det går för att sedan ta bakslag hårt. Ibland undrar man ju varför man inte bara kan vara nöjd och glad och glädjas åt alla framgångar men nånstans så vill man ju bara mer och mer, särskilt om man får ett litet smakprov! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0