God Natt!

Alla hästarna är ridna och har dessutom skött sig exemplariskt! Allihopa var superfina! Fantastisk känsla på Zeta där allt satt precis som för ett halv år sedan, så sammanspetsade! Sen fick min elevs häst en härlig väckarklocka, och även han var jättefin! Inova var otroligt mjuk och fin, känns bra inför helgen!

Har landat i sängen precis och lastbilen är packad med allt som är putsat och fint! Emelie räddade mitt tidsschema idag och agerade hästskötare och fixade i ordning sista hästen medan jag badade Inova, och sen undertiden jag red honom så flätade hon Inova så det var väldigt uppskattat! :) Nu är det dags att sova, upp om några timmar igen! 



Kommentarer
Postat av: Emelie

Varsågod vännen!!! Det var kul! Båda blev superfina!!:) <3333

2012-05-11 @ 12:07:34
URL: http://hjortendalshastgalningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0