Galenskap

Har precis gjort en runda med en helt galen häst som sket totalt i mig idag, haha. Halvhalter fanns inte i hennes tankar så det gick i 110! Idag hade hon iallafall helt rätt inställning och ville verkligen över hinderna- nästan lite för mycket. ;) Vi fick med oss en hel del bommar i farten och jag fick även göra en halt efter ett hinder då hon bara sprang. Aja, svårigheterna gjorde hon iallafall bra och hoppade fint i både trekombinationen och på vattnet även fast jag inte hade något att säga till om... Pigg och glad är hon iallafall och inställningen kan man inte klaga på men det vore ju lite trevligt om jag fick vara med på ett hörn så vi kan få igenom lite halvhalter imorgon. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0