Film?

Vill ni se dagens 140 runda? Om ni vill det så kommer jag att klippa bort sista linjen (oavsett om ni vill det eller inte) och det beror endast på att det underlättar för mig att bearbeta det och att inte älta det. Jag har själv tagit in och analyserat hela rundan men alla filmer som jag lägger upp här kollar jag tillbaka på tusen gånger och därför läggar jag inte ut sådant som grämer mig och från denna runda där jag faktiskt har en positiv känsla så är det trots allt det jag vill komma ihåg.

När jag ändå är i farten så kan jag bara passa på att påminna er om att jag driver bloggen främst för min egen del och jag skriver eller lägger inte upp någonting som påverkar mig negativt (framför allt mentalt). Jag väljer alltså själv hur mycket och vad det är jag vill dela med mig av och vill ni se nästan hela rundan så lägger jag upp den. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa :) vill se! Bra att du inte lägger upp hela, ibland måste man gå vidare och inte över analysera. Kom ihåg det bra och få med dig den känslan. Du är grym!

2012-05-26 @ 21:42:28
Postat av: Alice

Ja! det känns som om det var länge sen du la upp någon tävlingsfilm så det vore kul!

2012-05-27 @ 12:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0