Dagens ridpass

Trimmade Inova i ridhuset som till en början var ganska stel och ofokuserad men som slutade väldigt fint! Det blev mycket galoppjobb och jag fick jobba rätt hårt för att få all hennes fokus idag men när hon väl fokuserade så var hon så himla fin! Ett härligt pass som slutade riktigt bra så nu är "grovjobbet" gjort inför helgen och de resterande dagarna blir bara basic. :)

Red Zeta i ridhuset och även hon skötte sig fint i alla gångarter(!). Det börjar faktiskt bli hela pass nu då jag får trava i typ 20 min och galoppera något varv+ skritt på det, så jag rider henne trots allt i drygt 35min nu. Riktigt skönt att börja bygga lite flås också. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0