Dagens ridpass

Red Inova i ridhuset på ett annat träns och bett än vanligt och det kändes sådär. Det tredelade tränsbettet jag red med idag är lite smalare än det vanliga och hon kändes inte alls lika bra på det här. Jag trodde inte att det skulle vara så stor skillnad men det här trivdes hon inte med utan blev ganska ofokuserad. Hon blev ändå bättre i slutet men långt ifrån så fin som igår.

Zeta travade på fint som vanligt och snart tror jag faktiskt att jag kan våga ta av livlinan för nu är hon faktiskt ganska lugn. :) Idag har jag travat Zeta i en månad och jag känner att jag kan börja ställa lite mer krav på henne nu.

image description
Inova i stallet, bytte förresten boxar till hästarna igår. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan vi få se stallet?

2012-05-04 @ 07:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0