Dagens 140

Hade en väldigt fin runda på gång och var nolla till sista linjen.... Men jag kom lite väl stort in i kombinationen och fick trångt ut, försiktiga Inova skruvar sig på B-hindret vilket gör att jag slår i hela stödet med mitt knä vilket gjorde att bommarna ramlade ner och Inova blev lika stressad som igår.. Återigen flydde Inova och jag var tvungen att göra en halt efter det och sedan hoppa sista hindret. Såååååå ***** irriterande! Hon var verkligen superfin och sen händer en liten händelse och hon blir helt okontaktbar och bara springer.. Var alltså nolla till näst sista hindret som jag rev med knät och fick då göra en halt och fick några tidsfel på det också.. Tråkigt på en så fin runda..

Nu är vi iallafall på väg hem från min sämsta helg någonsin och det är bara att åka hem och hoppas på att den här tråkiga svackan går över snart.. Längesen man åkte hem från tävling utan ett enda pris så det ska minsann inte bli en vana..


Kommentarer
Postat av: Emma

Welcome to my world ;) missar man en grej är det tack och hejdå...

Rundan var för övrigt gryyyym fram tills sista linjen! :)

2012-05-26 @ 18:19:22
URL: http://emmamariathalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0