Bra runda!

Fick till en bra rytmisk och fin runda idag där Inova hoppade väldigt fint! Fick dock ta ett följdfel från förra tävlingen där jag som sagt fick vara på henne väldigt mycket. Hela rundan var riktigt bra idag och jag blev klar i god tid hela tiden förutom sista hindret där jag låg lite nära, halvhalten kom lite för sent och det störde henne. Eftersom halvhalten kom ungefär 3 galoppsprång från hindret så tog hon halvhalten fel och flydde istället. Detta beror bara på förra tävlingen där jag behövde vara på henne hela tiden och därför blev hon stressad av situationen idag och stannade. Men detta var som sagt ett följdfel från förra tävlingen och annars var det bra, Inova hoppade mer än väl och jag hittade en väldigt fin känsla så både jag och Niclas är nöjda! Imorgon blir det 140cm. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0