Förändring

Som jag skrivit tidigare så är det en del förändringar på gång. Nu är det även klart att vi kommer flytta hästarna till ett stall som bara ligger 10 min hemifrån. I dagläget tar det 25 min till stallet men vi har tidigare tyckt att det har varit värt det. Tyvärr har det skett en del förändringar i stallet det senaste året och vi prioriterar nu istället närheten och väldigt mycket mer! :)

Det nya stället kommer att bli helt fantastiskt bra! Det är ett litet stall med 8-10 boxar vilket enligt mig är en fördel. Detta känns verkligen som ett bra och genomtänkt beslut och vi kommer verkligen att få det kanon, både jag och hästarna! :) Mer info om detta i samband med flytten.


Vioux Star M


Kommentarer
Postat av: M

Grattis grattis, vilket stall blir det?

2012-03-05 @ 09:21:49
Postat av: Klara

Hej! Kul att läsa en blogg om någon som satsar med sina hästar, alltid kul att följa! Själv letar jag hopphäst just nu, bor även jag i Sthlm, typ vid Globen, och tänkte fråga dig om du vet bra stall med ridhus? Hyran spelar ej roll, tycker bara att alla stall ligger så jäkla långt bort... Tacksam för svar! Håller tummar och tår för dig på SM! :-)

2012-03-07 @ 23:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0