Dagens plan

Kan börja med att säga att jag fyllt på förra inlägget med några fler kommentarer så kolla där om ni ställt någon fråga ni inte fått svar på än.

Jag ska åka ut till stallet alldeles strax så jag är ute runt 1. Ska då rida ut på Inova och skritta en sväng på Zeta, sen ska allt annat fixas och jag ska även försöka hinna bada Zeta antingen idag eller under helgen. :)

I helgen är det förresten första omgången av Eliten! Jag har dock valt att avstå från laget detta året eftersom det är mitt sista år som junior och jag satsar därför mer individuellt. Det är ändå ett antal omgångar som man behöver anpassa tävlingsplaneringen efter och nu när jag endast har en häst att tävla så får man välja sina tävlingar med omsorg! :) Lite tråkigt då jag tycker om att rida i lag men som sagt, min individuella satsning går före! :) Vi åker kanske dit någon gång under helgen bara för att titta och vi funderar även på att bara åka och hoppa en 120cm eftersom Inova gått grymt tufft senaste tiden så det kan vara skönt att hoppa något kravlöst men det är för tillfället proppfullt i alla klasserna så vi får väl se :)

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0