"Vinnare på träning"

140in gick resultatmässigt åt helvete även fast hästen hoppade fint och känslan var bra, men någonstans så klaffar det ändå inte.. Det värsta av allt är att jag inte vet vad som inte stämmer och var problemet sitter eller vad vi ska träna på. Vi har kollat henne och hon är inte skadad, träningarna och vardagsarbetet går bra och som Pether brukar säga så är jag "en vinnare på träning" men det blir man ju minsann inte framgångsrik av, och inte minsann så syns det på tävling heller..

Vi har verkligen värsta svackan någonsin och att rida på våren borde vara förbjudet för mig! Antingen står man med en skadad ponny, eller så dör hästen som man precis hittat eller så missar stjärnan hela EM-satsningen eller så har man bara en skit-svacka. Ja ganska tydligt att jag bara ska rida de tre andra årstiderna..

Det sägs ju att "motgång ger framgång" och jag börjar seriöst undra hur mycket motgång man ska behöva ta sig igenom för att få en smula framgång?


Kommentarer
Postat av: Pappsis

Godmorgon.



Låter som det är dags att prata lite med pappsis. :-) Jag tror mig känna igen symtomen. Du vet var jag finns puss puss

2012-06-04 @ 06:38:07
Postat av: Sandra Johansson

Ett tips bara, lite mental träning kanske? Fokus på prestation på tävling.

2012-06-04 @ 15:30:31
URL: http://teamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0