Tävlingsdagen

Marion var minst lika glad som jag och har presterat väldigt fint idag! I 110cm var hon ganska pigg och hoppade väldigt väl de första hindrena men tog ut sig lite väl hårt i början och orkade inte hoppa med samma spänst hela banan runt. Dock gör hon det väldigt bra ändå, dock behövde jag hämta hem henne ganska ordentligt emellanåt för att få henne koncentrerad på rätt uppgifter. Men jag hade faktiskt förväntat mig en mer tittig häst idag men hon sprang på glatt och gjorde det väldigt enkelt! :)
 
Till andra klassen hade hon landat lite och var nu  mycket mer hinderklok, hon backade av mer och var väl fokuserad på hennes uppgift. Behövde endast hämta hem henne en gång i denna klass och börja om lite men som sagt så är jag jätte nöjd med henne idag, visst är hon lite pigg och glad men jag hade förväntat mig att hon skulle vara vild ;)
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0