Svar på kommentar

amanda om Tillbaka till verkligheten:
blir det sm med zeta? :)

Ja, i dagsläget räknar vi med att hon ska vara helt igång till dess! :)

om Andra året i rad!:
Grattis! :D vad är de för skola/inriktning du går på? :)
Tack! :) Nacka Enskilda Gymnasium som är ett idrottsgymnasium, jag läser samhäll/ekonomi.

Hanna om Film från träning:
Superfint!! Hur långt är det mellan de 4 räckena? :)
Tack! :) Har för mig att det var 8.5-9m så det är ganska trångt.

Emmah om Film från träning:
Vad är där för stam på den?

Marion Zeta är e. Robin Z-Irco Marco-Crown Point xx- Qantas xx. Har mycket meriterat möderne med flera svårklasshästar i stammen, Hennes broder Cadence har gått WC i Geneve 2010, Nationshoppningar och har massor av placeringar i GP i USA, Övriga syskon inkl marion har plac i 140cm.

om Träning hos Pether:
Ser att du har Veredus bootsen. Är du nöjd med dem?
Använder du dem ofta? :)
Absolut! Jag har två par varav ena paret är ganska slitna så köpte ett par nya ett år senare och då hade Veredus utvecklat de till det bättre! Jag har haft de nyaste paret i drygt ett halvår och de funkar jättebra dock töjer sig resåren en del. Jag använder alltid mina boots vid hoppning på Inova, Zeta använder endast när hon har brodd.

Hur får du in allt ditt långa, tjocka hår under hjälmen? Kan du visa?
Haha, det är inte så mer komplicerat än att jag lägger allt hår uppe på huvudet och trycker på hjälmen! ;) I början såg jag ut som en trollunge men nu börjar man hitta snitsen! I Samshield hjälmarna kan man även ta ut kuddar så att hjälmen inte sitter en meter över huvudet. ;)

Hur många läsare har du? Du är grym!
Tack! :) Jag har ca 500 unika läsare varje dag och sidvisningarna ligger strax över 1000.

Linn om Vilodag:
Hej! Skulle inte du kunna utse veckans blogg? :) så kul att få se olika bra bloggar :)
Nja.. Jag läser inte så många bloggar då jag endast läser bloggar som drivs av personer som jag känner och tävlat mycket med, tex Kristina Warg, Emma-Maria Thalén, Amanda Gullström. Annars kan jag tipsa om den nya bloggen kommentatorn som skriver om vad som händer på olika hästbloggar (bland annat min, Stinas och Amandas).


Kommentarer
Postat av: Kommentatorn

Vad kul att du tipsade om min blogg! Stort tack :)

2012-06-14 @ 13:40:32
URL: http://hastbloggskommentatorn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0