Prel Tävlingsplanering

Som det ser ut nu så är denna väldigt preliminär men jag vill ändå ha en plan så jag har något att jobba utefter, så jag har en riktlinje med framför allt Marion som ska vara helt igång till SM. Hon kommer behöva komma ut en del så att hon vänjer sig lite mentalt (hon blir väldigt tittig och grön när hon inte tävlat på ett tag) och det är också därför jag tar ut henne ganska tidigt och ta det succesivt. Nu har vi ju hoppat 110/120 på träning och då är det det som gäller på tävling. Jag tar ut henne tidigt men lågt istället för att få upp henne i höjd hemma och gå direkt in i 130 senare just för den mentala biten då hon behöver komma ut och få rundor i kroppen.

24 Juni Roslagen
Marion Zeta
110cm 

30-1 Juni Vallentuna
Marion Zeta 110/115 första dagen och 120 andra dagen.
Inova Light 120/130 andra dagen.

4-14 Juli Grevlunda (prel datum)
Ev. Kullabygden 8 Juli
 
Pay & Jump Runsten
Marion Zeta
 
27-30 Juli Gislaved
Marion Zeta
Inova Light

9 augusti Tierp (en/två dagar)
Marion Zeta 130-140
Inova Light 130-140

22-26 augusti SM Henriksdal
Marion Zeta
Inova Light


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0