I stallet

Har precis kommit till stallet och tänkte göra klart stallet nu på förmiddagen så att jag kan ägna eftermiddagen åt annat. Dagens "To do": Först och främst ska jag mocka och göra klart i stallet, därefter ska jag hoppa en häst som står på anläggningen innan equiterapeuten kommer och tar mina hästar. Om jag hinner ska jag även försöka hinna rida någon av mina hästar innan equiterapeuten kommer annars så får de promeneras efteråt. 
 
Nästa vecka åker vi ner till Peder och Lisen så den här veckan får helt enkelt bli en "fixar-vecka" med hovslageri, equiterapeut, veterinär och klippning av hästar. :)
 
 Trim och taktik i Scandinavium
Jag tror att jag har hamnat i en nostalgi period ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0