Hoppning på schemat!

Vill bara börja med att tacka för all positiv feedback från träningen igår! Roligt att ni också gillar min gummiboll!

Idag var det istället Inovas tur att få hoppa lite och jag tycker att hon gjorde det riktigt bra! Började med ett räcke med bom framför och sedan en oxer med bom framför- en övning vi ofta gör hos Pether. Första sprången var hon inte helt avslappnad och hoppade lite spänt men efter att hoppat räcket ett par gånger släppte det och jag fick precis den effekt jag ville med bommen! :) Därefter hoppade vi en liten bana vilket hon gjorde bra, och sedan avslutade vi med att ta en linje lite större vilket hon gjort bra men lite matt.

Hon började alltså lite spänt för att sedan övergå till super för att avsluta lite tröttare med mindre spänst men hon kändes ändå grymt fin och jag hittade tillbaka till samma gamla fina känsla som jag har saknat på henne på sistone. :)

Lägger upp en liten film imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0