Hela dagen framför mig!

Var i stallet strax efter sju och började med att longera Inova som var lite piggare idag, Niclas la även fram några bommar i ridhuset så Inova travade fint över en bom på volten. Hon såg väldigt fin och avslappnad ut och jag tror att det är super för henne att gå några dagar utan någon på ryggen emellanåt.
 
Därefter hjälpte jag Niclas och vi var klara runt 12 så då tog jag Marion och gjorde det sista i stallet. Nu har jag precis käkat lunch och är helt klar på hästfronten vilket betyder att jag har hela dagen framför mig. Ikväll kommer Denise (Nyberg) hit en sväng och sedan får vi se vad vi gör men fram tills dess tänkte jag packa. Dags att börja packa nu för på tisdag rör vi oss mot Skåne, Peder och Lisens fina anläggning grevlunda. Blir en hel del packning för både mig och hästarna men det ska bli så grymt roligt! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0