Glad Midsommar!

Har varit i stallet nu på eftermiddagen och min härliga porslinshäst Marion har återigen bevisat vilken hopphäst hon är genom att hoppa ut från hagen och springa ut en liten sväng på vägen och på så sätt lyckats göra Inova tokig i hagen..  Mina hästar motionerade sig helt enkelt själva idag och jag fick istället spola av de och kyla benen. Båda hästarna verkar iallafall oskadda dock lite gladare och tröttare än innan..
 
Kan ju passa på att gnälla lite angående erat engagemang på bloggen på sistone.. Har haft 500-700 unikaläsare de senaste dagarna och iprincip inga kommentarer.. Det är lite givande och tagande som gäller så desto mindre feedback jag får desto mindre roliga inlägg får ni, och att slösa timmar på att ladda upp filmer känns väldigt omotiverande, den tiden kan mycket väl gå till annat eftersom jag själv kan titta på filmerna hur mycket jag vill utan att lägga timmar på youtube.. Så nu är det upp till er om ni vill ha något roligt att läsa om eller titta på. ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Såklart Alma!!! Kan kanske mocka Marions hage imorn! När kommer du hem igen?

Saknar dig här hemma!! Har du kul? Hur firar du midsommar i år? Kram Emelie!

Svar: Jag kom hem igår så det behövs absolut inte. Tack ändå, vi ses!
Alma Ranebo

2012-06-22 @ 19:09:43
Postat av: Johanna

Jag e en av dem som läser varje dag :) går väll kommentera mera.. Kör frågestund vettja

2012-06-23 @ 00:21:52
URL: http://Teamsommar.blogg.se
Postat av: Emmie

Jag läser din blogg i stortsett varje dag och varför jag väldigt sällan kommenterar är för att man får aldrig nått svar eller "gehör" över att du ens sett kommentarerna så då känns det oxå så onödig tid att kommentera.. Tyvärr

2012-06-23 @ 12:15:30
Postat av: Erika

Fortsätt blogga! =)

2012-06-23 @ 14:39:10
Postat av: Johanna

Älskar att läsa om allt som händer i din vardag med dina hästar! Fortsätt som du gör det är också väldigt inspirerande !! :))

2012-06-23 @ 15:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0