Fina hästar!

Alla hästarna har gått bra idag! Jag red ut på Quidam, hoppade lite på gräsbanan med Marion (även Stina tog något språng vilket såg väldigt fint ut), hoppade sedan Estelle på gräsbanan och avslutade med en tur i skogen med Inova. :)
 
Estelle var helt klart dagens höjdpunkt! Jag har sett henne väldigt mycket tidigare och alltid tyckt att det är en väldigt fin häst men när man själv sitter på ryggen så känner man vilken otrolig kapacitet och hur mycket hopp det finns i henne! Hon inbjuder till en fantastisk känsla och hoppar stora hinder så himla enkelt! Jag tror att denna häst garanterat kan gå 150cm om hon bara får lite tid för det finns verkligen mycket hopp i henne! Tog upp det lite på slutet och då bjöd minsann Estelle på att nocka mig så jag höll på att flyga av haha! Riktigt roligt att testa henne och jag blev verkligen positivt överraskad! :) Film kommer
 
Zeta hoppades bara lite lätt idag, hoppade en bana på typ 80cm bara för att få hoppa lite titthinder innan tävlingen på söndag. Stina avslutade med att ta något språng på henne och det gick mycket bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0