Film från 110cm


Kommentarer
Postat av: Johanna

har en fråga, hon ladar ofta i vänster galopp efter hindret, iaf på markneträningen å även nån gång i denna bana, vet du varför? är det något du väljer eller är det något hon väljer?

2012-06-24 @ 21:32:46
URL: http://teamsommar.blogg.se
Postat av: Emelie

Riktigt fint ridet!! You're the best in my eyes and Will always be the best!! Ser upp till dig och kommer alltid att göra! Du rider som en gud och det ser sjukt bra ut! Lovar, det ser bra ut och lita 100% på att det e det! Kom ihåg att jag finns om du behöver hjälp någon gång! Vadsomhelst gör jag!

All lycka till dig önskar Emelie!!<3

2012-06-24 @ 22:22:51
Postat av: Emelie

Riktigt fint ridet!! You´re the best in my eyes and will always be! Jag ser upp till dig i allt och kommer alltid att göra. Du är min Idol´, förebild och kommer alltid att tänka när det går skit´" Om Alma klarar det så bra så kan jag med! Jag behöver bara titta på dig så får jag självförtoende att allt är möjligt och kommer alltid tro på dig! Du rider som gudarna och man ser dig knappt skänkla, förhålla eller nåt! Du sitter där och ser nöjd ut och dina hästar dansar till hemlig musik och det avundar jag! Du lägger alltid 1000% och lite till på allt! Du är 100% bäst på det du gör i mina ögon och jag kan lova dig detta: Jag hoppas och håller tummarna vid varje tävling och jag ser hur glad du ser ut och då blir jag varm! Jag kommer alltid heja på dig Alma oavsett om du tränar allt från 10 cm och uppåt till tävlar 7 meter i Scandinavium! Jag vill att du sätter mig i arbete för stt hjälpa dig i stallet HELA TIDEN och jag kommer ställa upp i alla väder! Jag kommer komma ner och du får höra av dig om du vill ha mera godsaker! Jag häjar på dig och kommer alltid att görs till 100%! Kom ihåg det så lovar jag dig att jag kommer hålla detta löfte du läser!


Jag önskar dig all lycka i hästlivet och i framtiden! Och jag finns i vått och i torrt om du behöver mig! Kram Emelie<3333333

2012-06-24 @ 22:44:27
Postat av: Lisa h

Ska ge en annorlunda kommentar (vi vet redan att du rider fett fint och att Marion är världens coolaste, känns onödigt att tjata om det :p) men de hade väldigt roliga hinder på den där tävlingen trotts att det var en regional :)! Rolig att se att de har lite mer "påkostad" hinderpark till de mindre tävlingarna också, tummen upp för det!

2012-06-24 @ 23:31:56
Postat av: Lisa

Hon hoppar som satan alltså!! Fin häst du har Alma :)

Svar: Tack så jätte mycket! :)
Alma Ranebo

2012-06-25 @ 01:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0