Fantastiskt!

Hittade den här filmen som Alexander Zetterman gjorde när fantastiska High Yummy blev såld till Kanada för en månad sedan. Jag bara ryser när jag ser den här filmen och jag tycker att det är mäktigt att se hur mycket den här hästen ändå har betytt för teamet, att även de som driver försäljningsstall fäster sig så till sina stjärnor. Jag trodde ändå att de valde att ta ett litet avstånd och inte fästa sig allt för mycket då de vet att hästarna troligtvis säljs förr eller senare. Men någonstans så förstår man ju ändå hur mycket känslor som byggs på när man har haft hästen sedan den var 5 år, och sedan tar den upp till den högsta nivån- med sikte på OS. En fröjd att se och en grym häst som har framtiden för sig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0