Ett tidsfel

Inova var superfin idag! Hon hoppade väldigt väl så jag tappade båda stigbyglarna i mitten av banan (tur att Marion är på gång så att jag får lite balansträning ;) ) och tog ut vägarna lite för att hinna få tag på stigbyglarna igen så jag fick ett tidsfel. Lite surt då det var väldigt få nollor och hon kändes väldigt fin! Både rundan idag och imorgon är kval till finalen på söndag, dock är det endast 25 som kvalar av ca 200 så det är lite tufft och därför stör tidsfelet mig ännu mer menmen, får rida lite fortare imorgon! :)

Den andra hästen som jag aldrig tidigare sett eller suttit på ville inte samarbeta med mig heller så de ska kolla upp den. Men en fin häst med mycket hopp! :)

Skriver mer ikväll och lägger upp film på Inova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0