Är det så ni uppfattar det?

Ni vaknade minsann till lite angående kommentarerna och jag fick in en kommentar som faktiskt även jag vaknade av:
"Jag läser din blogg i stortsett varje dag och varför jag väldigt sällan kommenterar är för att man får aldrig nått svar eller "gehör" över att du ens sett kommentarerna så då känns det oxå så onödig tid att kommentera.. Tyvärr"
 
Är det så här ni uppfattar det? Jag svarar faktiskt förr eller senare på iprincip alla frågor jag får, dock så består större delen av kommentarerna av (utan att skryta) fina ord om både hästarna(främst Marion, haha) och min ridning och jag vet inte riktigt hur jag ska besvara detta.. Jag tar åt mig och blir väldigt glad av kommentarerna och de orden betyder mycket för mig och det är en trygghet att få stöttning även från er och inte endast "teamet". Men som sagt så vet jag inte riktigt hur jag ska besvara dessa och jag är inte den personen som lägger upp kommentarer med beröm för jag tycker bara att det känns så drygt och skrytsamt och det är inte så jag vill uppfattas som person.
 
Jag vill bara förtydliga att jag läser alla kommentarer (även från anonyma eftersom det bara är att kolla upp ip-adressen om jag skulle vilja veta vem det är som kommenterar) och det är absolut inte så att jag ignorerar kommentarerna bara för att jag inte svarar. Jag läser, tar åt mig och svarar på frågorna om det så är något att svara på. Men om ni uppfattar mig som otacksam bara för att jag inte svarar så ska jag såklart ändra på det. Är det fler som anser att ni ödslar tid på att kommentera på min blogg för att ni får dålig respons?
 
 
 
Bara för att jag inte ska verka så otacksam så vill jag även passa på att tacka för alla fina ord jag får och förtydliga att dessa betyder mycket och jag är mycket tacksam för de. Måste även passa på att tacka lite extra för en kommentar som stack ut i mängden, den gjorde mig glad, chockad och förvånad att någon har mig som förebild är mycket inspirerande då jag själv har väldig många förebilder och studerar deras ridning ständigt.
"Marion är verkligen en fantastisk häst, men man ska inte glömma bort hennes fantastiska ryttare! Jag beundrar verkligen hur sjukt bra du rider, Alma! Så himla följsamt, prydligt och effektivt. Helt otroligt! Önskar verkligen att jag kan bli lika duktig som du en dag, du är en superbra förebild. :)" Stort Tack och lycka till framöver!

Kommentarer
Postat av: tanja

Har ställt flera frågor utan respons tyvärr :(

2012-06-23 @ 21:34:26
URL: http://rocketeer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0