Unghästar

Har lite roligt på gång på hästfronten framöver. Jag ska nämligen hjälpa till med att hoppa en 5 åring, som dock har missat ett år på grund av skada och är som en 4 åring i utbildningssynpunkt. Jag ska även hjälpa till med inridning av en 3 åring. Det ska faktiskt bli väldigt roligt! Jag har sett 5 åringen tidigare och den hoppar väldigt trevligt och korrekt. 3 åringen har jag inte sett någonting så det blir spännande! :) Ska troligtvis hoppa 5 åringen på onsdag så då kan jag berätta lite mer om den, så mer info om detta lite senare.
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Berätta mer om hästarna, mål med den osv

Svar: Jag vet inte speciellt mycket om 3 av dessa hästar och har aldrig suttit på dessa och därför har jag inga mål uppsatta utan vill såklart känna på de först och veta mer om de innan jag uttalar mig om dessa. Den fjärde är en elevs häst som jag endast passar medan hon är på semester.
Alma Ranebo

2012-07-17 @ 15:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0