Svar på kommentar del 1

När fyller du år? 20 Februari
Hur länge har du ridit? Började på ridskola när jag var 3år.
Trivs du i nya stallet? Absolut! Mer än väl.
Saknar du någon? Ja, Vioux Star M, stjärna.
Vilken ryttare tycker du är bäst inom hoppning och dressyr? Oj, har många förebilder inom hoppningen.. Malin och RGB, såklart men även Kevin Staut, Ben Maher och Marcus Ehning... Kan rabbla ett antal till men stannar där, haha. Inte så insatt i dressyren så vill inte riktigt uttala mig där, men jag tycker det är grymt att se när både Pether och Per trimmar sina hästar, det är en fröjd att se!   
Favorit mat & färg? Grillat, marin.
Favoritprogram på tv? Ser iprincip aldrig på TV om det inte är hoppning på Euro Sport.
 
Hej! Jag undrar hur du gör med dina rosetter, har du dom uppsatta i ditt rum? Om du har det kan du inte lägga upp en bild på dom? :)
Jupp det har jag, noga sorterade ;) Dock de internationella för sig eftersom de inte följer de svenska färgerna haha. Jag kan fixa bild när jag kommer hem.
 
Hej! Kan inte du göra en utvärdering av träningen? tränade du själv eller i grupp? var ni många där? Är du nöjd? kommer du åka tillbaka? Kul och höra vad du tycker! :)
Absolut, kan göra det i ett separat inlägg då jag ändå ska lägga upp film från Lisens träning. Jag tränade själv eller hoppade tillsammans med Lisen och Jens. Niclas var där de tre första dagarna annars har det bara varit jag. Jag är grymt nöjd och kommer definitivt åka tillbaka! :)
 
Hej! Jag undrar lite vad du rekomenderar för ridhjälmar? Skall köpa en ny så behöver lite förslag!:)
Jag har en GPA speed air och en Samshield hjälm och är jättenöjd med båda två men tycker att Samshield är tusen gånger snyggare. :)
 
Hej! Hur gör du med dina hästar hos lisen o Peder. . Sköter du dem själv? Får dem vara ute i deras hagar eller skritt.. Berätta gärna om hur en dag ser ut där lite mer detaljerat!!:-)
Jag har varit väldigt bortskämd här och hästskötarna har skött allting med mockning, in och utsläpp till hagar och skritt, fodringar.. Ja allt! Jag har bara gjort i ordning hästarna och ridit vilket har varit lyx! :)
 
(Angående tävlingen) Hur gick det med lastningen? :)
Jag har inte hittat något sätt som fungerar när Marion blir ensam kvar, men Inova var däremot ganska duktig emellanåt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0