Sista passet avklarat!

Sista passet på Grevlunda är nu avklarat för denna gång. Båda hästarna har hoppat mer än väl och Inova har minsann tagit upp kampen om att bli kallad min första häst.. Helt grym är hon, ni ska få se film på fina bakben minsann! :) Jag bara älskar när hon är så här och hon har nog tusan aldrig hoppat så fint som idag! Jag kan minsann säga att det inte är samma häst som jag hade med mig ner för två veckor sedan, helt grymt vad hon utvecklas och vill lära sig, fantastisk inställning! Avslutade med en linje på 145-150 idag och hon bokstavligen lekte över och det förvånade mig, mycket positivt inför YR-tiden! Även Marion hoppar fint- men det är jag ju bortskämd med. Hon behöver dock lugna ner sig lite för tusan vad pigg hon är nu, men det kan hon få vara ibland! :) Hoppar fint gör hon iallafall! Lite Vattenträning idag med hinder bakom och just det gick faktiskt förvånads värt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0