Sadelutprovning

Ikväll kommer Sharpman till oss och vi ska prova ut en ny sadel då min butet är hur gammal och skruttig som helst, men trots det så älskar jag den.. Tror den har varit med i 16år så det är på tiden med en ny, dock får vi se vad det blir för märke den här gången. :) Jag hoppas att vi hittar en butet annars är jag lite sugen på en Antares, vi får helt enkelt se, kan mycket möjligt bli något annat också.
 
Vi började prova ut sadlar i vintras men då blev ju Marion skadad så vi hann aldrig göra klart det då och eftersom jag vill ha samma sadel på båda så fick vi helt enkelt vänta så nu är det verkligen på tiden. Måste även nämna att Sharpman är jätte duktiga och kunniga på det de gör och jag rekommenderar de verkligen. De ringde mig även imorse för att se om jag var hos Pether eller hemma och har nu löst det att de kommer till vårat stall vilket jag verkligen kallar service! Egentligen hade vi bokat tid på Såsta i Täby men de kommer till oss efteråt istället vilket är väldigt uppskattat! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0