Odisciplinerad

Jag får inte ihop mina planeringar och känner mig allmänt odisciplinerad och som hästmänniska får jag lite halv panik av att inte ha en tydlig plan.. Mina hästar har jag dock stenkoll på, de får några lugna dagar nu när vi kommit hem från Grevlunda och ska snart iväg och träna igen så vi är bara hemma och vänder och vilar upp oss lite helt enkelt. Utöver mina hästar så har jag fyra till att planera in och det är lite där som det är jobbigt att hålla ordning på hästar, datum och grejer. Egentligen låter det inte så krångligt men det är det, jag vill ha en plan med alla dessa hästar, för ska jag rida dem- så ska det vara ordentligt. Jag är ingen människa som gör saker lite halvdant utan jag fungerar lite - allt eller inget.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/401453/images/2012/pic_50056164ddf2b3404300129f.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0