Nöjd med dagen!

Är verkligen nöjd med hästarna idag och filmer kommer upp imorgon. :) Inovas härliga uppfödare kom till tävlingen idag så det var super roligt, så intressant och bra med så fin relation till båda hästarnas uppfödare. De såg Inova senast på SMet i febuari och tyckte att hon vuxit en del, haha. Visst att Inova är sen, men att hon fortfarande växer när hon är tio år är ju lite roligt, haha. Men detta kan iallafall betytt att hon haft växtvärk under våren och kanske därför varit lite ojämn, vad vet jag men lite roligt är det iallafall! :)
 
Jag vet att svaren på era kommentarer är lite sega från min sida men jag lovar att jag svarar absolut senast den 14, så passa på att fråga allt ni undrar innan dess! :)  
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är alltid kul med bra kontakt med uppfödare :) jag köpte min direkt från uppfödare som oinriden 3 åring och dom följer mig i allt vi gör med lilla hästen och ser även till att vi är med i aktuellt på henens hemsida när vi hittar på saker :) så härligt

2012-07-09 @ 00:32:54
URL: http://teamsommar.blogg.se
Postat av: Filippa bergvall

Hej! Jag undrar lite vad du rekomenderar för ridhjälmar? Skall köpa en ny så behöver lite förslag!:)

2012-07-09 @ 13:35:00
URL: http://filippabergvall.myshowroom.se
Postat av: elin

Hej! Hur gör du med dina hästar hos lisen o Peder. . Sköter du dem själv? Får dem vara ute i deras hagar eller skritt.. Berätta gärna om hur en dag ser ut där lite mer detaljerat!!:-)

2012-07-09 @ 16:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0