Jag lever min dröm!

Jag har antagligen hamnat på en av Sveriges vackraste plats! Helt fantastiskt, helt ***** grymt att sitta och trimma mina bästa hästar på deras gigantiskt fina fibersandsbana i kvällssolen med utsikt över landskapet med vatten och äppelodlingar.. Dessutom var hästarna fina! Inova fortsätter lika fantastiskt, hur roligt som helst! Marion uppskattade situationen ungefär lika mycket som jag och frustade sig igenom hela passet, själv satt jag bara och log.. Fantastiskt stall, härliga människor, miljön är outstanding och mina hästar levererar + en extra guldstjärna till Inova. Jag lever min dröm!

Utsikten från stallet över fibersandsbanan (med hinder :D ) och med ett härligt landskap som bakgrund!
 
 

Kommentarer
Postat av: Theresia

Vad kul att ni är i Skåne! Tror du kommer att få en fantastisk tid. Jens är den ryttare som vi tyckte verkligen kunde rida Inova. Hälsa honom så gott! Han hade förmågan att få henne att prestera. Du får säkert lite bra tips som gör att det fina du fått fram ur Inova på hemmaplan också kan visa sig på tävlingsbanan. Hon är inte den lättaste hästen att rida men kapaciteten finns där. Hon hoppar klokt och kommer förhoppningsvis hålla i många år.
Såg att ni ska till Kullabygden som är bara fem minuter från oss. Tyvärr är vi i Dagstorp på ponnytävlingar så vi missar dig men vi håller tummarna för att du får en bra tävling med dina båda fina hästar! Riktigt skönt att du fått igång Marion igen. Du har en fantastisk framtid framför dig och vi är imponerade av ditt engagemang och målmedvetenhet. Hoppas också du får till det med Inova så hon kan följa med Marion på resans gång.
Lycka till!

Svar: Stort tack för en fin kommentar, skönt med sådant stöd från härliga uppfödare. Roligt med Jens, han kommer till Grevlunda inatt så träffar honom imorgon. :)Tänkte på er idag angående Kullabygden, tråkigt att det krockar.. Inova är så himla fin nu och jag hoppas att vi får till lite bra träning så vi kan toppa formen till SM :) Lycka till med ponnysarna så hörs och ses vi! Stor kram och hälsa familjen :)
Alma Ranebo

2012-07-03 @ 21:33:20
Postat av: sara

Ser helt fantastiskt ut!

2012-07-03 @ 21:41:07
URL: http://ussing.blogg.se
Postat av: Anonym

ser hur underbart ut! lägg gärna upp fler bilder på stället :)

2012-07-03 @ 21:52:17
Postat av: Emma

Fy fan va härligt! Vill också!! Njut och träna lite extra åt mig också! :)

Svar: Självklart! Allt för dig! :D
Alma Ranebo

2012-07-03 @ 22:06:12
URL: http://emmamariathalen.blogg.se
Postat av: My

Välkommen! :)

Svar: Tack! :D Både jag och hästarna verkar trivas mer än väl! :)
Alma Ranebo

2012-07-03 @ 22:43:41
URL: http://showgroomjf.blogg.se
Postat av: My

Välkommen! :)

2012-07-03 @ 22:44:54
URL: http://showgroomjf.blogg.se
Postat av: Stina

Härligt Alma! Ser verkligen underbart ut :)

2012-07-04 @ 07:51:26
URL: http://stinaagnas.blogg.se
Postat av: Henny =)

Åh, man blev ju inte alls avundsjuk just nu!!! :(

2012-07-04 @ 11:38:07
URL: http://hennyvinlof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0