Hemfärd imorgon

Imorgon är det dags att ta sitt pick och pack och återvända hem till Stockholm vilket är både jätte roligt och extremt tråkigt.. Självklart saknar jag alla där hemma och jag har faktiskt varit borta ett bra tag nu men samtidigt så har jag verkligen inte dessa möjligheter hemma med hästarna och det känns inte så lockande att komma hem till ridhuset efter att ha trimmat på en fantastiska utebana-med fibersand i två veckor... Dessutom trivs jag så himla bra med alla personer på Grevlunda och det ska bli så himla tråkigt att lämna allt här- men Lisen har iallafall sagt att jag är varmt välkommen tillbaka så det känns ju iallafall bra! :) Men jag har en hel dag på mig idag och även lite tid att spendera på Grevlunda imorgon innan vi åker.
 
Iallafall! Imorgon kommer jag att svara på alla era frågor så passa på att undra och fråga idag, för för engångsskull så kommer ni få ett snabbt svar! :)
 
Jag kommer sakna världens finaste anläggning så grymt mycket

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Jag undrar hur du gör med dina rosetter, har du dom uppsatta i ditt rum? Om du har det kan du inte lägga upp en bild på dom? :)

2012-07-13 @ 13:11:47
Postat av: Klara

Hej! Kan inte du göra en utvärdering av träningen? tränade du själv eller i grupp? var ni många där? Är du nöjd? kommer du åka tillbaka? Kul och höra vad du tycker! :)

2012-07-13 @ 19:42:07
Postat av: Emelie

När fyller du år?
Hur länge har du ridit?
Trivs du i nya stallet?
Saknar du någon?
Vilken ryttare tycker du är bäst inom hoppning och dressyr?
Favorit mat & färg?
Favoritprogram på tv?


Kommer inte på så mycket mera!

Saknar dig massor hemma!!!

2012-07-14 @ 11:31:28
Postat av: Anonym

Har du varit ensam där ner i gravalunda eller har dina föräldrar också varit där nere? :)

2012-07-14 @ 19:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0