Händelserikdag!

Idag har jag mycket att göra eftersom vi rör oss mot varmare breddgrader imorgon. Allt ska packas (sjukt mycket packning) och hästarna ska göras fina och rena inför avfärd. Båda hästarna ska även ridas och fixas som vanligt och dagens mål är att lastbilen ska stå fullproppad med packning ikväll så att vi bara kan fixa det sista lilla imorgon förmiddag och sedan röra oss mot Skåneland. Får även besök av Pavo-Annorna (En Anna- två Annor ;) idag som ska leverera lite mat tll hästarna! Jag är så pepp inför kommande veckor och det här ska bli så himla roligt! :)
Min fina Pavo-jacka

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej! Måste fråga dig lite om pavo fodret. Är det bra? O vad finns det för olika o vad skiljer det mot ex kraffts foder? Min får idag krafft rider, betfor, mineraler o lusern(för hullets skull). Tacksam för svar då jag funderat på detta o även ett som heter st hippolyt.

2012-07-02 @ 13:26:32
URL: http://jemaax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0