Fina hästar!!

Båda hästarna har varit väldigt fina idag! Började med Marion som gick in och satte en säker nolla, inte i en bom! Sedan hoppade jag Inova som kändes lika grym idag så även hon nollade och blev plac sjua av ca 80 starter, duktig! Dock puttade vi ut Marion från plac så hon kom precis utanför pris. Inova kändes lite tröttare i 130 då det var extremt varmt men hon var fortfarande väldigt fin, dock två nedslag men det tar jag på mitt konto. Rev ettan då vi inte riktigt var igång ordentligt, och sedan 5an där hon blev lite lång så båda nedslagen var på mitt konto, skönt det. Hästarna känns så fina och fräscha nu och båda hästarna har ett härligt självförtroende och fightas med mig inne på banan! :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hur gick det med lastningen? :)

2012-07-08 @ 22:02:06
Postat av: Lisa

Hur gick det med lastningen`?

2012-07-08 @ 22:06:46
Postat av: Marina Björkman/Team AMY HB

Härligt att höra att båda hästarna känns fina och fräscha :), Kram

2012-07-08 @ 22:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0