Falsterbo Horse Show

Falsterbo håller på för fullt och i år är även hela OS laget på plats och tävlar! Jag har varit på Falsterbo varje år så länge jag kan minnas och det är min absoluta favorit tävling, håller samma standard som GHS fast utomhus vilket gör att jag tycker att shoppingen är bättre i falsterbo då det är mycket mer utrymme. Dessa två kan enligt mig inte jämföras med globen, känns som att det endast har blivit massa show på senare år och håller inte alls lika hög standard.. Jag menar Göteborg brukar ha världscupen och Falsterbo har ju nationshoppning vilket gör att det är betydligt fler rutinerade ryttare på plats och tävlar.
 
Jag åker alltid till Falsterbo på torsdagen och gör detsamma i år, den dagen är det mycket hoppning och stora klasser. Även ungdomsryttarna hoppar på torsdagen och då vill jag såklart vara på plats och heja på alla vänner. Är det några av er som ska till Falsterbo, och isåfall vilka dagar? :)  
 
Vet ni förresten att Falsterbo Horse Show har en app med nyheter, startlistor mm. Superbra!
 
   

Kommentarer
Postat av: elin

vi går där torsdag fredag:)

2012-07-09 @ 13:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0