Ett år sedan!

Var i Gislaved även förra året och det var ju verkligen en spännande helg.. Först och främst så debuterade jag 140 på Inova som jag då hade haft i två månader vilket gick bra men med något nedslag. Men framför allt så bestämde vi oss för att köpa Marion, haha det gick vääldigt fort och blev lite halv galet men med facit i hand- grymt bra!
 
Kan inte förstå att jag snart haft henne ett år, känns som jag inte har haft henne alls länge men det beror väl på att jag faktiskt bara har tävlat henne i fyra månader..  Kom precis och tänka på att jag hade ponny för ett år sedan, haha det känns sjukt långt bort. Hela den våren var verkligen total kaos men det finns en mening med allt och det tror jag stenhårt på, även fast det var omöjligt att inse detta då.   
Saknaden är enorm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0