En dag i Falsterbo!

Efter en rolig natt med få sovtimmar så satt jag pigg och glad vid hopparenan klockan 9 med en hel dag framför mig med fin ridning och fina hästar. YR Grand Prixen var enligt mig dagens höjdpunkt och vanns inte helt otippat av Karl-Jacob på fantastiska Cafino, alltid lika stabilt! :) Såg även 145 och 150 hoppningar, kval för sjuåringarna och såklart även ponnyhoppningen som bjöd på en riktigt spännande omhoppning med Philip Carey som segrade med en hundradel(!) före tvåan Emelie Grönberg. Blev även en del shopping då vi behövde lite nya benskydd och boots. Har haft en rolig dag med mycket trevligt sällskap och en hel del skratt, nu är det läggdags! :)   
 

Kommentarer
Postat av: Filippa

Hej!
Först vill jag säga hur grym du är på att rida, du rider så jäkla bra! Sen undrar jag lite om du kan berätta din histora sen du började rida/tävla och hur du tog dig dit du är idag. Hade vart jätte kul att läsa!:)

2012-07-13 @ 13:01:34
URL: http://Filippabergvall.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0