Dåligt resultat med grym häst

Inova hoppade lika fint idag och kändes riktigt fin! Dock blev jag lite väl passiv i slutet av banan då hon hade behövt lite extra support, sjukt lång bana och det tar på kroppen när hon hoppar med bakbenen över hinderstöden.. Blev lite missförstånd i slutet av banan där vi låg lite stort på ett räcke, dock ändå helt okej vilket gjorde att jag blev lite passiv (ville inte sätta tryck sista stegen då det var en kort distans efter) vilket gjorde att Inova kände sig lite övergiven och trampade om. Lite otippat då jag inte låg så stort menmen.. Efter det blev hon iallafall väldigt ofokuserad och hoppade till för någonting utanför banan vilket gjorde att jag inte ens kom fram till nästa hinder och Inova förstog inte ens att vi skulle hoppa det. Så det blev konstigt nog en uteslutning men 11 språng var super och inte i en bom där heller, helt grym är hon nu iallafall och nu är det endast upp till mig :)


Kommentarer
Postat av: julia lindblom

Det är bara att ladda om jag ta nya tag! Både du och hon kan ju! Jag fortsätter hålla tummarna bästa Almis! pussa på nova o marion från mig!

2012-07-28 @ 20:46:06
Postat av: Sanna

sv: Jaa, fast då är jag o tävlar :/

2012-07-29 @ 01:06:11
URL: http://sannalundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0