Dålig update

Det har hunnit hända en hel del sedan jag kom hem från Gislaved- både positivt och negativt. Vi fokuserar på det positiva vilket är att det är nya stallägare på gång som tar över stallet från och med imorgon. Det är Denise Nyberg med familj som ska driva detta vilket är grymt kul då jag är väldigt nära vän med Denise som jag tävlar mycket tillsammans med, även hon är med i landslagstruppen så allt blir mycket roligare nu när vi kan trimma tillsammans! :) Grymt roligt verkligen, dock flyttar inte hon hit hästarna förrän efter SM men allt det här innebär alltså att det kommer ske stora positiva förändringar på anläggning som kommer ge bättre förutsättningar för oss tävlingsryttare. Hur bra som helst! :) Det tråkiga håller jag utanför bloggen nu och håller humöret upp. Tack för all positiv feedback angående hästarna i helgen! :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Denise

Åh pussgurkan, längtar såå!!!

2012-07-31 @ 21:51:19
URL: http://denisenyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0