Bra helg!

Har faktiskt haft en bra helg där båda hästarna har varit felfria 2 av 3 starter var. Båda hästarna hoppar fantastiskt och det känns riktigt bra! Inova är i superform och hoppar som aldrig förr och har inte rivit en bom i helgen. Marion är också grym nu och det är bara jag som behöver en del balansträning. Planen var att åka hit och göra fina rundor och ha en bra känsla inför SM och detta tycker jag absolut vi lyckats med. Jag kan inte vara annat än nöjd, visst har det varit lite stolpe ut med placeringar men jag har bara ridit skolrundor och inte alls mot klockan då vi som sagt bara vill ha med oss fina rundor och självförtroende. :) Nu får hästarna några välförtjänta dagar med lugn och ro.


Kommentarer
Postat av: Erika

Kommer det upp filmer på Inova också? Vore kul att se! :)

2012-07-29 @ 20:19:20
URL: http://ettahnia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0